Noul diesel cu o cilindree de 2143 cmc va fi capabil să producă o gamă variată de puteri, în funcție de acestea primind o denumire corespunzătoare. Cu 4 supape pe cilindru, două turbine care diminuează la maxim lag-ul tipic, 20% mai multă putere și 25% mai mult cuplu, noul motor este capabil să reduce emisiilă de CO2 cu 13%, încadrându-se în normele de poluare Euro 5.
Debutul se va realiza anul acesta pe C-Class, propulsorul putând fi montat atât transversal cât și longitudinal, urmând ca în viitor să beneficieze și de tehnologia Bluetec. Versiunea cea mai puternica, denumită 250 CDI va dezvolta 204 CP la 4200 rpm și un cuplu maxim de 500 Nm între 1600 și 1800 rpm, accelerând modelul de clasă medie până la 100 km/h în doar 7,7 secunde. Versiunile mai puțin potente, 220 și 200 CDI vor avea doar 170, respectiv 136 CP, cuplul fiind și el redus la 400 și 330 Nm.